Hatt mine første prøver….. <3333

Begynner å bli mer og mer kjent med den nye klassen nå, og ting går bare bedre og bedre, meeeen også verre og verre. Har nemlig hatt mine første prøver her nede, og det er virkelig tragisk.. Hadde totimers matteprøve….(ligger 4 uker etter resten av klassen da) og tenkte jeg hadde forstått litt, men nei, fikk karakteren 1, noe som selvfølgelig er ille i Norge , men her er det enda verre… for karakterskalaen går jo til 20…….. Dagen etter hadde jeg enda 2 prøver, en i Tysk! og en i Fysikk/kjemi, oog tror den i tysk gikk best, sier sitt det, for jeg snakker jo ikke tysk hahah. Veldig uvant å ikke skjønne noe, men ting kan jo bare gå oppover! ;););)

Heldigvis så gleder jeg meg til å få tilbake engleskprøven jeg hadde for noen dager siden, og tror jeg skal klare å stå i gym, yey!

Men tror karakterene i alle fag må være minst 10/20 for at jeg skal stå, så nå er det vell skjerpings, kommer seg vell til etter jul (J’èspere!!), Men som vi sier her, ce n’est pas grave!

Idag skal jeg og familien i en dåp, som ikke begynner før klokka halv fem i kirka! seint, men jeg gleder meg, blir vell mye god mat! slurp. Igår dro derfor jeg og Megan og shoppet(en klesbutikk) en kjole til meg til idag etter skolen.

I uka som har gått har jeg ellers vært på skolen, fotball, øving med harmonien, sett film!!!(første gang på en måned!!!) spist og trent. Lagde også vaffler, som jeg spiste med brunost<3 Det var godt!

Savner dere der hjemme, innser at jeg er veldig heldig med alt jeg har i Norge, tror jeg har blitt mer takknemlig den siste måneden, for alt jeg har, venner og familie. Det har virkelig gått opp for meg hvor utrolig heldig jeg er!! Men har det veldig fint her å!! Det går påenmåte så fort men samtidig så sakte.

Om en uke er det forresten høstfere, i 16! dager ❤ gleder meg sinnsykt mye, det skal bli très bien!

8 thoughts on “Hatt mine første prøver….. <3333

  1. Heisan.Så fint å få høre hvordan det går med deg. Dette med karakterene er jo litt uvant vil jeg tro!!=). Men det bli nok liker for hver dag. Sannelig har du <Tysk også!??!!.. Mmhmm. Skulle ikke du få fransk istedet tro? Så spenndende å få med seg en dåp på fransk! Blir spennende å høre.. mor skal peøve å få lagt inn snap og alt, vil gjerne ha bilder jeg og. Fint om du kan sende melding med bilde til med inntil da. Er det mulig?? Bare Erica har i huset som ser bildene. Hun har snap men kan ikke lagre dem, derfor rekkerikke jeg og vi og se dem. BIldemelding.. Vi snakkes vennen. Savne dæ no stort, men vet du er der du vil være selv om det nok sikkert er hardt noen ganger!!;/. Du skriver såååå bra!!! Regne med du får 20 i ENgelsk, så snittett draes opp av den.. Stå på. Tenk på Gaelle… Surpompa!!=). Er det mange av dem eller!!??

    • Ja man mått ha fremmedspråk.. Men som sagt så gikk jo tysk best trur æ ahah, man må enten ha tysk eller spansk. Oi takk for det😊, men skriver sannheten da! Oooog det e heldigvis ikke så mang surpompa !!😃 trur ikke det går å sende bildemeldinga te norge, men legg ut bilda her , og det e kosli at du kommentere , e veldig glad i dåkker🌸💗

  2. Wohoooooo fant bloggen din! Chillern i francé tydeligvis 🙂 håper vi kan avtale å møtes en gang, er jo ikke då langt unna oss for tiden;)

    Gleder meg til å lese flere av innleggene dine ❤ kos deg masse rachel

    • Haha ja , har det greit her i france jepp, du i england åja??😊 takk for det, det må du å!! Trur ikke det er mulighet for å møtes.. Gandke strenge regler i organisasjonen, men blir jo olav e neste år sannsynligvis😊

  3. Så godt å høre du har det bra Rachel ! Husk å oppleve masse og håper du hadde det fint på dåpen. Skjønner at du synes tysk er vanskelig, det synes jeg og 🙂 Det blir vell enklere ettervert med karakterene, ikke gi opp! Håper du koser deg masse, og nyter dette året. Du kommer til å ha så mange gode minner å dele med oss når du kommer hjem 🙂 Savner deg utrolig masse og gleder meg til å se deg igjen ! Mange klemmer ! ❤

    • Tuusen takk hanna, det ska æ ! 😊 så kosli at du kommentert 🌸Haha det e sant det, savne dæå, bli godt å treffes igjen neste år! 💕 bisous

  4. hællooen ! karakteran bli bare verre og verre sjer æ , haha LÅL ;D De æ egentli tenkt å si va at æ har begynt å blogga igjæn æ å http://www.missbalstad.blogg.no så LESLESLES , da får jo du litt mere oppdateringa på koss de går me oss i norge 🙂

    kos deeeg ( må pass på den trykk tlfen noda, så den ikke bli stjælt ! hahahhaha)

Legg igjen en kommentar

