Hey!

De siste dagene har jeg ikke gjort så mye. Har fått vertsmor til å kjøpe havregryn. så nå har jeg bakt grove rundstykker og spist havregrynsgrøt. Grove rundstykker med brunost er virkelig himmelsk!! Fransken går og sikkert fremover, men kjenner faktisk at jeg nesten gleder meg litt til skolen starter på igjen, så det blir noe mer å gjøre :O Den følelsen forsvinner sikkert fort etter den første uka, for ja, det er veldig godt med ferie.

Også har jeg forresten lest over halve Harry Potter 1 på fransk, og skjønner faktisk handlingen! : Ooogså har også fått en fransk bok skrevet på 1800 tallet i lekse fra skolen, Une vie, som må leses. (Den skal visst være liiitt mindre spennende sier de.) Her skal det leses

Bilde

Forresten er adressen min her: (blir alltid veldig glad for brev osv :=))) )

famille PORCHÉ THIERRY/ Rachel Balstad

LE MOULIN DE FAUCHEYROUX

24190 SAINT GERMAIN DU SALEMBRE

France

Trives fortsatt 😎

(Den franske solkongen heter forresten ikke Ludvig, men Louis!! rart)

One thought on “Hey!

Legg igjen en kommentar

