Malade

Ja, da har jeg faktisk påenmåte blitt syk, er første dag her jeg er hjemme fra skolen, og er egentlig ikke kjempesyk, men kunne heller ikke overlevd på skolen idag. Sov ingenting i natt nesten, og nesten ingenting i gårnatt heller. Våkna klokka 4 igår og fikk ikke sovet nesten før jeg må opp klokka 0610, og idag våkna jeg klokka litt før 0300 og sov ingenting før vekkeklokka ringte, selv om jeg holdt på å «dø av trøtthet» og virkelig ville sove. Aner ikke hvorfor, for har det veldig bra med familien og trives på skolen. Men er sikkert døgnrytmen etter ferien. Men har aldri hatt det sånn etter en ferie før!

Uansett så har jeg da hatt veldig vondt i hodet idag, men har sovet, og skal sove mer, og satser på å sove godt i natt. 

 

Har ikke feber eller noe, men kroppen er ødelagt for tha moment

I går fikk jeg forresten tilbake engelskprøve som vi hadde før ferien. Fikk min første ståkarakter 16/20!! meen her har de hatt engelsk i sånn 5-6 år, mens jeg har hatt det i 10… tror det må være at jeg har nok med fransk og norsk, uansett så er det ikke så viktig

 

Jaja, god natt Zzz

One thought on “Malade

Legg igjen en kommentar

