Jula og nyttårsaften

 

Heihei

Ja her kommer det litt bilder fra «le reveillon» den 24 desember, fra julaften den 25, og fra nyttårsaften. Hadde en veldig fin jul, alle sa at man kom til å få mer  hjemlengsel i jula, men faktisk så gikk det veldig bra, og jeg hadde ikke hjemlengsel (selv om jeg selvfølgelig savner dere der hjemme). Litt artig å få opplevd en annerledes jul og, Kanskje den eneste gangen den feires i Frankrike. Vi spiste mye god mat , både den 24, 25 og 31+ (den 1, da vi rydda opp, og spiste restene) . For familien min var det nesten så nyttårsaften var større enn jula, for vi arrangerer en stor fest, var 40 stk, leide lokale, og serverte 5 retter+ aperitif.  Det var «repas dansant» påenmåte. Man spiser 1-2 retter, danser, og så spiser man igjen. Spiser over flere timer. Vi starta å spise klokka 8 og ble ferdige klokka 3-4 på natta. Passe mett etterpå. Men det ble en veldig fin kveld 🙂

Ellers er jeg snart 18!! sykt. Myndig. Rart å tenke på. jaja, Uansett så har jeg det fint!

 Bilde 1: jiulaften desserten, Kvæfjordkake 😀 , 2: Foie gras, 3: Meg og 2 «søskenbarn», Lucie og Manon, 4: Gratinerte østers, ikke levende, 5: Julaften( var syk med feber faktisk, men var greit læll), 6: «julebusken vår» 7: Tusen takk!!(ikke bare mine gaver der), 8: Meg, Lucie, Manon og v-søster Noemie :), 9: Takk sebastian hahaha, fikk en god latterBildeBilde«

BildejaBildeBildeBildeBildeBildeBilde

 

One thought on “Jula og nyttårsaften

  1. Det e utrolig artig å sjå og les Rachel! Samtidig som det e rart at du straks e 18 år, så kjæm det godt frem at du e blitt ei reflektert og flott dame!;)) Stolt av dæ! Og etter menyene å døm trur æ vi leie dæ inn te en helaftens middag, ja kor du e kokk da;-D . Stor klæm! Gla i dæ;))

Legg igjen en kommentar

