Over halvveis, 18 og ferie

Blitt mindre og mindre oppdateringer… 

   Uansett så har jeg blant annet blitt 18! fått 15,5/20 :O 😀 på en fysikk prøve, vært på diskotek, faktisk begynt på triathlon (men løper bare) oog har endelig to ukers ferie igjen. Fikk en mail fra AFS i nord trøndelag for noen dager siden, der de sa at «Det er ikke nytt og annerledes lenger, det er hverdager i fleng. Det er egentlig et bra tegn når man begynner å synes det er kjedelig å stå opp for å gå på skolen, og at de samme tingene gjentar seg hjemme og på skolen, at man diskuterer med vertsforeldre om regler og innetider som om det skulle vært ens egne foreldre», for det er akkurat sånn det føles for øyeblikket, beskriver utrolig bra, rart egentlig. Men har det bra:) Tida har egentlig gått veldig fort!

I går var jeg på diskoteket, dro med ei fra Argentina som heter Josephina, som lå over til meg etterpå, og v-søster+3 venner av hun. Vi dro på fredag, men blir lørdag neste gang, for da er det vist mange flere der, men artig å ha dratt læll. På mandag nå skal jeg og v-søster og besteforeldre til Bordeaux hos søsken av besteforeldre i ett par dager. Gleder meg 😀 Familien og venner av familien skal til en slags stor svømmehall i morra, også skal vi sikkert gjøre mere. Itillegg har jeg ett tonn med lekser, men skal prøve som alltid å gjøre dem i goood tid, hahaha…. 

Ellers så er det ganske varmt her for tida, 18 grader!!

Har forresten vært syk, igjen…  hadde feber, og vondt i halsen, så var hjemme en dag fra skolen, nå hoster jeg bare, hele tida.. men satser på å bli bra så fort som mulig. 

A bientôt !

 

 også var jeg halvveis for en uke siden!

4 thoughts on “Over halvveis, 18 og ferie

  1. Hei! Så fin blogg du har! Jeg skal selv på utveksling skoleåret 14/15 🙂 jeg skal til australia og er kjempe spent! i går opprettet jeg meg en blogg(kristipedersen.blogg.no), der jeg skriver om utvekslingen og hverdagen min og det hadde vært veldig koselig om du hadde tatt en tur innom bloggen min en gang 🙂 xoxo

    • Takk for det! Så bra, Lykke til!! Kan ikke si noe annet enn at det er helt annerledes enn du forestiller deg nå, men at det er veldig verdt det!! 🙂

Legg igjen en kommentar

