Juin

Hallo

Joda, lever fortsatt,  så nå at forrige post ble skrevet i februar, tenkte at det var i april eller noe, uansett lenge siden. Hadde siste dag på skolen i går, noe som faktisk var veldig godt! utrolig deilig med ferie, for måtte siste dag våkne klokka 5 for å lage ferdig presentasjon om Norge som jeg skulle ha i engelsken, må være den mest arbeidsomme presentasjonen jeg har lagd, men gikk heldigvis greit » #franglais «, skal se alle igjen, så ikke trist heldigvis 🙂 Dagene begynner å gå veldig fort nå, går ikke opp enda at det bare er 3uker igjen ca! Får prøve å utnytte best mulig. For fort!

På søndagen løp jeg forresten 2mil, Aldri trodd jeg kom til å gjøre det, men nå er det gjort, Ellers så er det utrolig fint vær for tida, vi er så bortskjemte her, 30* idag, og meldt råfint hele helga+ neste uke 😀

Idag dro jeg, Rachel(USA) og Kasia(Polen) og v-søster til Kasia, Marie til St Astier på torsdagsmarkedet, deretter dro vi ned til elva og spiste lunsj, vårruller, jordbær, bringebær og fersken, tok bilder, spilte tarot og hørte på musikk, en suuuper dag. I helga var jeg å på 50års dag, som var veldig koslig, men her kommeer noen bilder:

BildeBildeBildeBildeBildeBilde

 

–> skolematen<3

 

 

One thought on “Juin

Legg igjen en kommentar

